onsdag 26 november 2008

Så i fredags var galet, det känns som varje utgång här bara blir konstigare och konstigare. Efter halvlugn förfest hos mig åkte vi till the Roxy för alldeles för många gratisdrinkar, sen Rainbow och vid 2 - 3 till Thai Angels.
Jag var superpeppad på karaokeen (skulle sjunga duett!) men när vi kom dit satt folk helt lugnt och åt, nästan alla på hela stället satt med varsin tallrik kung pao och det fanns ingen karaokee så långt ögat kunde nå. Tydligen hade polisen varit där precis innan vilket gjort att folk varit tvungna att beställa mat så det inte skulle verka misstänkt att de befann sig på en thai restaurang 3 en lördag morgon.
Så i brist på pepp åkte vi på efterfest i west hollywood, vilket resulterade i den sjukaste taxiresa jag någonsin upplevt (fråga mig irl varför så berättar jag). Sen stannade vi på den konstiga efterfesten jättelänge och på innergården fanns det pool precis som i melrose place och jag skulle bada men ändrade mig i sista sekund eftersom vattnet var för kallt (har man pool på innergården kan man ju lika gärna ha den upphettad, tycker man..).

Annars har jag fått mitt permit som gäller för att övningsköra - jag har alltså klarat teoriprovet (klarat är här en definitionsfråga eftersom jag hade ett fel för mycket men kvinnan som rättade det var snäll nog att sudda ut, skriva rätt och stämpla "pass" i mina papper..). Har dock ännu inte satt mig i en bil och faktiskt kört, men räknar med att det blir av inom en snar framtid.

Sen i måndags var vi ute bara en kortis igen, och kändis och vip-kvoten nådde sin högsta nivå hittills fast det var inte särskilt omvälvande mest väldigt LA.

Just nu sitter jag i biblioteket och försöker skriva klart min analys av familjen Draper i Mad Men, det går sådär. Imorgon är det thanksgiving och jag ska fira hos Ingeborg och hennes roomies, deras paparazzi-kompisar kommer tydligen dit och ryktet säger att dom har många spännande historier att berätta. Can't hardly wait!

Inga kommentarer: