söndag 2 november 2008

I thought you were my boyfriend


Jag fick gå gratis på Yelle! Men såg trots det inte så jättemycket av själva konserten, Avery jobbar på bokningsbolaget och fixade all access armband så vi hängde mest backstage med de andra lite skäggigare och äldre bandbokarna och stod och spanade på Rick Rubin som strök omkring med sin flint, sitt långa hår och sin enorma kroppshydda.
Träffade även Courtney Love's förra manager men fick strikta order om att inte fråga om henne eftersom "it ended very badly, cause she's crazy". Och så fick jag höra massa annan rolig insiderinfo om agentbråk och annat smått och gott.

Men sen när jag blev avsläppt där jag parkerat cykeln och skulle cykla hem hittade jag ingen cykel eftersom någon, på de 4 eller 5 timmar jag lämnat cykeln där, hade kapat trädet jag låst fast den i. Kvar fanns bara en ledsen och ensam trädkrona.

Men jag har styrt upp en ny cykel idag och även om det kändes lite surt så är det ju nästan för bisarrt för att orka vara arg över. Och nu har jag en ännu en fantastisk söndag, revivar Magnetic Fields och bara mår.

Inga kommentarer: