tisdag 9 september 2008

They have everything in this country!

Så, vi har inte hunnit göra särskilt mycket än. Sitter lite fast på vårt motel i West Hollywood, som i för sig är fantastiskt och fullt av bögar (flatorna tycks vara som bortblåsta), utan bil. Men har hunnit hänga med Matilda i North Hollywood och till fots utforska Hollywood såväl som West Hollywood längs Santa Monica Blvd. Idag blev vi guidade runt Westwood, UCLA och Santa Monica av underbara locals. West LA is the shit alltså och jag har inte på långa vägar hunnit ta in alla intryck än, jag är mest förundrad och känner mig som ett litet barn på julafton. Jag tror redan att jag älskar det i alla fall.

Utsikt från Sunset.
Chateau Marmont (dit alla kändisar går, Amanda har redan lovat att ta
med mig dit när hennes vän som dejtar TR Knight är i stan)




Utsikt över Westwood


UCLA






UCLA Medical Center (där Britney hamnade sist hon var inlagd)

Santa Monica













På väg hem genom Beverly Hills