onsdag 28 januari 2009

Happiness (obs inte filmen)

Åh. På fredag ska jag på fest med tema maktskiftet Bush -> Obama som fått namnet "The We're Fucked Party" med lite lagom subtil referens till exalteringen över inaugurationen osv. All event info sjuder av amerikansk wizzkid ironi (underrubriken är "you don't have any money but we have copious amounts of drugs and alcohol. Go.) och jag älskar varje sekund av att få hänga med smarta kids med neverending wit som ratar dålig populärkultur med de mest fantastiska referenser.
Snart kommer jag också vara sådär härligt cynisk (den sortens cynism som ändå är väldigt hjärtlig och härlig) och dra pun efter pun som framhäver min ödmjuka smartness.

I helgen ska jag också med största säkert till San Diego, vill bara lyssna på det här i bilen ner --> Since 77.

Ah så lycklig nu. (om bara technon inte hade varit personifierad av stiffness och uptightness i de flesta fall hade allt varit perfekt.)

p.s. har också varit ganska språkförvirrad den senaste tiden. *kanske märks*.

Inga kommentarer: